ostoehdot

  1. YLEISTÄ

Näitä yleisiä sopimusehtoja (”Ehdot”) sovelletaan Spanish Products AB 556946-3101 (”Yritys”) ja sinun, joka teet tilauksen meiltä osoitteessa www.ostoskarry.fi (”Verkkosivusto”). Yksityiskohtaiset yhteystiedot ja muut Yritystä koskevat tiedot löytyvät Verkkosivustolta. Ehtoja sovelletaan vain sinuun kuluttajana, joka teet tilauksen ja ostat siten tuotteen meiltä verkkosivuston kautta.
Ehtojen lisäksi sovelletaan myös Yhtiön tietosuojakäytäntöä. Tästä käytännöstä voit lukea, miten käsittelemme henkilötietojasi, kun teet ostoksia kanssamme.
Jos teet ostoksia yksityishenkilönä, sinun on oltava yli 18-vuotias etkä ole holhouksen alainen. Jos olet alle 18-vuotias, huoltajasi suostumus vaaditaan, jotta voit tilata meiltä.
Voimme muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa, mutta ostohetkellä hyväksymiäsi muutoksia sovelletaan aina kyseiseen ostokseen. Kaikki muutokset näkyvät ehtojen viimeisimmässä julkaistussa versiossa verkkosivustolla. Muutokset tulevat voimaan siitä hetkestä, kun olet hyväksynyt ehdot, eli kun teet uuden ostoksen.

  1. SOPIMUS JA TILAUS

Jotta voit tehdä ostoksen verkkosivuston kautta, sinun on hyväksyttävä nämä käyttöehdot.
Kun olet vastaanottanut tilauksen, Yhtiö lähettää sinulle mahdollisimman pian sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa tilaus vahvistetaan. Ostosopimus syntyy vasta, kun Yhtiö on vahvistanut tilauksen kirjallisesti ja olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse.
Pidätämme oikeuden kieltäytyä tilauksesta, esimerkiksi jos olet antanut virheellisiä tietoja tai jos tilausta ei voida toteuttaa loppumyynnin vuoksi.
Huomaa, että emme koskaan tilaa tuotteita, jotka ovat tilapäisesti loppuneet varastosta. Tällaiset tuotteet on tilattava uudelleen toisena ajankohtana.

  1. TUOTETIEDOT JNE.

Pidätämme oikeuden tuotteiden lopulliseen myyntiin ja mahdollisiin kuva- tai kirjoitusvirheisiin verkkosivustolla, mainoksissa tai muussa markkinointimateriaalissa ja tuotekuvauksissa. Yhtiöllä on oikeus korjata tällaiset virheet, muuttaa tai päivittää Verkkosivuston tietoja ja toteuttaa jatkuvasti tuotemuutoksia ja parannuksia Verkkosivustolla.
Verkkosivustolla olevia kuvia, joissa esitellään tuotteita, mainoksissa ja muussa markkinointimateriaalissa, on pidettävä yksinomaan havainnollistuksina eikä tuotteen ominaisuuksien, toimintojen, alkuperän tai minkään takuun määrittelynä. Yhtiö ei ole vastuussa mistään kolmannelta osapuolelta peräisin olevista verkkosivujen tiedoista.
Verkkosivuston sisältö on suojattu tekijänoikeudella. Tuotteiden nimet ja logot voivat olla myös tavaramerkkilain tai markkinaoikeuden suojaamia. Tämä tarkoittaa, että tavaramerkkejä, yritysnimiä, tuotenimiä, kuvia ja grafiikkaa, suunnittelua, ulkoasua ja tietoja tuotteista, palveluista ja muusta sisällöstä ei saa kopioida tai käyttää ilman Yhtiön etukäteen antamaa kirjallista lupaa.

  1. HINNAT JA MAKSU

Tilauksen yhteydessä sovelletaan verkkosivustolla tilaushetkellä ilmoitettuja hintoja, ellei toisin ole nimenomaisesti sovittu tai ellei olosuhteista selvästi muuta johdu. Kaikki hinnat ilmoitetaan Ruotsin kruunuina (SEK), ja ne sisältävät sovellettavan arvonlisäveron. Tilauksen kokonaishinta ilmoitetaan ennen tilauksen viimeistelyä ja tilausvahvistuksessa.
Yhtiö pyrkii varmistamaan, että verkkosivusto sisältää mahdollisimman tarkat tiedot. Pidätämme kuitenkin oikeuden siihen, että Verkkosivusto voi sisältää kirjoitusvirheitä ja virheellisiä hintoja, emmekä ole sidottuja hintoihin, jotka olet huomannut tai joiden olisi pitänyt huomata olevan virheellisiä. Jos tilatulle tuotteelle on ilmoitettu virheellinen hinta, ilmoitamme siitä sinulle ja odotamme, että hyväksyt korjatun hinnan, ennen kuin tilaus katsotaan hyväksytyksi.
Voit maksaa ostoksesi verkkosivustolla esitettyjen maksuvaihtoehtojen ja erillisten maksuehtojen mukaisesti. Pidätämme oikeuden olla aina tarjoamatta kaikkia maksutapoja tai vaihtaa maksutapaa, jos valitsemasi maksutapa ei jostain syystä toimi ostohetkellä. Valittavana ovat seuraavat maksuehdot. Pankkimaksu tai Swish ja 3 vaihtoehtoa Klarnassa, kuten Osamaksu, Maksa nyt ja Osta nyt maksa myöhemmin.

  1. KAMPANJAT, ALENNUSKOODIT JA MUUT TARJOUKSET

Yhtiö voi ajoittain toteuttaa kampanjoita, alennuskoodeja ja muita tarjouksia eri tuotteille (”Tarjoukset”). Tällaisten Tarjousten kattamien tuotteiden edulliset hinnat tai ehdot ovat voimassa kyseisen Tarjouksen yhteydessä määritellyn rajoitetun ajan tai niin kauan kuin varastoja riittää. Muutoin sovelletaan näitä käyttöehtoja.
Tarjouksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin, ellei nimenomaisesti toisin mainita. Tarjouksen päättyessä tai peruuntuessa näitä ehtoja sovelletaan täysimääräisesti aiemmin tarjouksen piiriin kuuluneisiin tuotteisiin.

  1. HYLÄTTY OSTOSKORI

Jos olet lisännyt tuotteita ostoskoriin tekemättä tilausta, lähetämme sinulle sähköpostitse muistutuksen tuotteista, jotka olet lisännyt ostoskoriin edellyttäen, että sinä:
olet asiakas etkä ole vastustanut markkinointiamme; tai
olet muuten suostunut vastaanottamaan markkinointia meiltä.
Voit peruuttaa markkinoinnin milloin tahansa klikkaamalla ”peruuta tilaus” saamassasi sähköpostiviestissä.
Voit luoda ostoskorin uudelleen milloin tahansa ja lisätä siihen kaikki tuotteet, jotka olet lisännyt ostoskoriin. Jos et halua luoda ostoskoria uudelleen, sinun ei tarvitse tehdä mitään toimenpiteitä. Tuotteiden hinta ja saatavuus perustuvat hintoihin ja saatavuuteen sillä hetkellä, kun laitoit tuotteet ostoskoriin. Pidätämme siis oikeuden muuttaa hintoja eri tarjousten ja loppumyynnin yhteydessä.

  1. TOIMITUS

Toimituskulut voidaan lisätä tilaukseen, ellei tilauksen yhteydessä nimenomaisesti toisin ilmoiteta.
Toimitusaika on yleensä noin 1-3 päivää. Jos tilauksesi viivästyy, sinulle ilmoitetaan siitä.
Ennen toimitusta saat ilmoituksen siitä, missä ja milloin tilauksesi noudetaan tai vastaanotetaan kuljetusyritykseltä. Olet itse vastuussa siitä, että otat tilauksesi vastaan tai lunastat sen ilmoituksessa ilmoitetun ajan kuluessa. Paketit noudetaan ensisijaisesti henkilökohtaisesti voimassa olevaa henkilötodistusta ja tilausnumeroa vastaan. Täyttämättömistä tilauksista meillä on oikeus periä 160 kruunun maksu tilauksen käsittelykuluista ja palautuslähetyksestä meille.

  1. YKSITYISHENKILÖIDEN PERUUTUSOIKEUS

Kun ostat tuotteita verkkosivustolta, sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 30 päivän kuluessa ilman perusteluja, lukuun ottamatta jäljempänä mainittuja tapauksia. Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, sinun on ilmoitettava siitä meille 30 päivän kuluessa tilatun tuotteen vastaanottamisesta (”peruutusaika”).
Kun teet ostoksesi verkkosivuston kautta, sinulla on oikeus avata pakkaus ja tutkia tuote siinä määrin kuin on tarpeen sen arvioimiseksi, oletko siihen tyytyväinen. Ostoskärryt eivät saa olla kulkeneet ulkona. Jos ja siltä osin kuin tuotetta on käsitelty enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien tai toiminnan selvittämiseksi, yhtiöllä on oikeus vähentää arvonmenetys siitä määrästä, joka yhtiön on korvattava sinulle. Vähennyksen määrä vastaa tuotteen arvon alenemista sen alkuperäiseen arvoon verrattuna.
Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, sinun on lähetettävä selkeä ja yksiselitteinen viesti Yhtiölle ennen peruutusajan päättymistä. Sujuvan käsittelyn varmistamiseksi viestissä on mainittava nimesi, osoitteesi, tilausnumerosi, tilauspäivämääräsi, sähköpostiosoitteesi ja mitkä tuotteet peruutat, jos tilaus sisältää useita tuotteita. Viestin voi lähettää reklamaatio- ja palautuslomakkeellamme tai ottaa yhteyttä meihin ennen sitä vain sähköpostitse osoitteeseen


Tuotteet on lähetettävä meille ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 30 päivän kuluttua siitä päivästä, jona olet ilmoittanut meille päätöksestäsi peruuttaa sopimus. Peruuttamisaikaa katsotaan noudatetun, jos palautat tuotteet ennen tämän 30 päivän määräajan päättymistä. Palauttaessasi peruuttamisoikeuden piiriin kuuluvia tuotteita sinun on maksettava palautuslähetyskulut ja olet vastuussa palautetun tuotteen kunnosta siitä lähtien, kun olet vastaanottanut tuotteen, siihen asti, kun me vastaanotamme sen. Siksi suosittelemme, että tuote lähetetään alkuperäispakkauksessa ja hyvin pakattuna jäljitettävissä olevalla lähetyksellä.
Jos peruutat ostoksesi, palautamme kaikki sinulta saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut (tämä ei kuitenkaan sisällä ylimääräisiä toimituskuluja, jotka johtuvat muun toimitustavan kuin tarjoamamme halvimman vakiotoimituksen valitsemisesta). Palautus suoritetaan ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin meille ilmoitettiin päätöksestäsi peruuttaa ostoksesi. Palautus maksetaan sillä maksutavalla, jonka valitsit tilausta tehdessäsi, paitsi jos olemme nimenomaisesti sopineet toisin. Palautus ei missään tapauksessa maksa sinulle mitään. Voimme viivyttää palautusta, kunnes saamme tavarat takaisin sinulta tai kunnes lähetät meille todisteen siitä, että olet palauttanut tavarat, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.

  1. AVOIN OSTO YKSITYISHENKILÖILLE

Lakisääteisen peruutusoikeuden lisäksi yhtiö tarjoaa kaikille asiakkaille 14 päivän ajan avointa ostoa ja vaihto-oikeutta. Palautukset on tehtävä yhtiölle ja ne on käsiteltävä edellä kohdassa 8 määritellyllä tavalla.

  1. TAKUU

Kaikkiin tuotteisiin sovelletaan 3 vuoden tehdastakuuta. Arviointi tehdään tehtaalla Espanjassa.
Takuun vaatimiseksi reklamaation mukana on oltava asianmukainen ostotosite, kuitti ja lähetysluettelo. Rolser Spain vaatii aina valokuvan tai videon ongelmasta, jotta reklamaatio voidaan hyväksyä. Lähetä se osoitteeseen info@rolser.nu, niin me hoidamme kaiken Espanjan kanssa.

  1. YKSITYISHENKILÖIDEN VALITUKSET

Verkkosivuston kautta tilatessasi sinulla on aina oikeus valittaa tuotteesta kolmen vuoden kuluessa siitä päivästä, jona sait tuotteen. Jos haluat reklamoida tuotteen virheestä, sinun on otettava yhteyttä yritykseen mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen. Jotta valitus olisi pätevä, se on aina tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet huomannut tai sinun olisi pitänyt huomata vika. Kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta tehty valitus katsotaan aina tehdyksi kohtuullisessa ajassa.
Suosittelemme, että tarkastat tuotteet vastaanotettuasi ne ja ilmoitat pakkauksen mahdollisista vaurioista suoraan kuljetusliikkeelle tai toimituspisteeseen ja merkitset vauriot lähetysasiakirjoihin.
Jos haluat vedota takuuseen ja tehdä reklamaation tuotteesta, reklamaation mukana on oltava asianmukainen ostotosite, kuitti ja lähetysluettelo. Rolser Spain vaatii aina valokuvan tai videon ongelmasta, jotta reklamaatio voidaan hyväksyä. Muista, että tämä koskee valmistusvirheitä eikä käsittelyvirheitä Lähetä asia osoitteeseen info@rolser.nu, niin me hoidamme kaiken espanjalaisten kanssa. ÄLÄ lähetä tuotetta takaisin meille

Kun yhtiö on vastaanottanut valituksen kohteena olevan tuotteen ja Espanjan viranomaiset ovat vahvistaneet valituksen oikeellisuuden, maksamme sinulle korvauksen sovellettavan lain mukaisesti. Tämä tarkoittaa, että vika korjataan tai että vaihdamme viallisen tuotteen uuteen. Jos tämä ei ole mahdollista tai jos yhtiö katsoo sen olevan muutoin kustannustehokkaampaa, yhtiö voi sen sijaan hyvittää tilauksesta maksamasi summan palautuskuluineen. Huomaa, että Yhtiöllä on oikeus hylätä reklamaatio, jos käy ilmi, että tuote ei ole sovellettavan lain mukaan viallinen, ja että tällaisessa tapauksessa Yhtiö ei korvaa palautuskuluja

  1. SOVELLETTAVA LAKI JA RIIDAT

Jos sinulla on kysymyksiä valituksista, peruutusoikeudestasi tai muista tilaukseesi liittyvistä kysymyksistä, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteeseen info@rolser.nu.
Kuluttajana voit myös ottaa yhteyttä Ruotsin kuluttajariitalautakuntaan (ARN) osoitteessa arn.se tai postitse osoitteeseen Box 174, 101 23 Stockholm. Riitatapauksissa yhtiö noudattaa ARN:n suosituksia. Kuluttajana voit tehdä valituksen myös EU:n verkkopohjaisen riidanratkaisufoorumin kautta, johon pääset osoitteesta http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Yritysten väliset riidat ratkaisee yleinen tuomioistuin.
Näitä ehtoja tulkitaan ja sovelletaan Ruotsin lainsäädännön mukaisesti.